INVO Vételi jegy program.





A program feladata:

Magánszemélyektől való beszerzés nyilvántartása
szigorú számadású bizonylaton.
- bizonylat létrehozás
- analitikus tárolása (nyilvántartás, visszakereshetőség)
- bizonylat és lista nyomtatása

Analitika (összesítés) készíthető bármely időszakra, szűrhető partner szerint (például rendszeres beszerzés ugyan attól a személytől)

Jellemzők:

- Raktárkezelő modulok* megléte esetében a készletmozgás eltérő időpontban is lehet és nem kell külön bizonylatot kiállítani róla (vételi jegy alapú készlet bizonylat).

  * RAKTÁROS, KÉSZLET, KERESKEDELEM
Letölthető demó

 
   INVO ügyviteli, pénzügyi, raktár- és rendeléskezelő programcsomagunkkal kapcsolatos kérdésekkel írjon az
info@scander.hu e-mail címre,
rendeléshez keresse fel a www.scander.hu/invo oldalt!

Rendeléssel, éves licenceléssel kapcsolatosan hívja a (+36 1) 429-3200,
program használattal kapcsolatosan
(csak technikai segítségnyújtás) a (+36 30) 755-4453
telefonszámot!
 
       
       

Az önálló Vételi jegy program főmenüje (a modul megléte esetében más menükben is elérhető integráltan):

Lásd még : Felvásárlási jegy példa (fém)

Felvásárlási jegyek vagy vételi jegyek listája
Vételi jegy beállításai
besorolási kód egyszeri felvitele
Vételi jegy bizonylat fejléc kitöltése

Vételijegy - felvásárlóknak.

Felkerült egy rövid oktató anyag (hangalámondásos videó) a vételi jegy program (készlettel és házipénztárral kiegészített változatával). [ korábbi változat videó ]


Programjaink általános jellemzői :
- kisvállalkozásoknak tervezve (minden egyben, azonnal elérhető, alapvetően egy gépre és egy kezelőre tervezve - van ugyan hálózati modul is, illetve beállítható több kezelő is)
- korlátlan számú telepítési hely (cégen belül), a program használat nem átruházható, nem tovább értékesíthető, de több telephelyen, boltban, irodában telepíthető Lásd licenc.
- automatikusan települ (szakember igénybevétele nélkül), külön rövid telepítési leírás
- a telepítéshez, üzemeltetéshez nem kell közvetlen internet hozzáférés (a frissítések egy fájlként letölthetőek)
- pénzügyi éven belül ingyenes program frissítés, ha igénylik (azon túl is modulszámtól függetlenül ha valaki igényli a legújabb fejlesztéseket csak egy minimális díj van)
- egyszerű egy logika mentén működő kezelő felület
- beépített segítség (ablakra felhívható help - a korábbi Windows XP-vel is kompatibilis)
- kis hely igény (kevesebb mint 200 Mbyte a program, az adat állomány hely igénye a merevlemezen)
- nem ír a Windows bugyraiba, csak abban a könyvtárban dolgozik ahova telepítik, így egy gépen akármennyi cég telepíthető, nem tudnak egymás adatairól, nincs keveredés
- könnyen menthető az egész aktuális állapot és könnyen áthelyezhető (pld. gép összeomlás vagy tönkremenetel esetén, elég csak a mappa másolás, nem kell telepíteni - lehet kivétel szigorúbb vagy hálózati jogosultság esetén)
- egyszeres adatrögzítés, törzsadat nyilvántartás - azaz elég a rendszerbe egy helyen egy adatot felvinni és azt minden más modul már használhatja
- többféle bizonylat formátum nyomtatható, logóval is
- a bizonylatok PDF fájlként is elküldhetőek (nem beépített hanem ingyenes külső eszköz segítségével - nyomtató driver)
- egyszerűsített, gyorsított kezelés, ahol lehet felkínál a program adatokat, vagy akár komplett bizonylatokat, de mindig csak felkínál, a kezelő dönt arról mi legyen a bizonylat tartalma, bármi javítható, módosítható (kivéve ha a törvény másként nem rendelkezik - lásd kinyomtatott számla)
- többszintű kedvezmény rendszer az értékesítésnél (termék adatlap - 6 árkategória - partnernél beállítható, partner kedvezmény százalék adható meg, a bizonylaton átállítható kedvezmény százalék és a tételen is módosítható egyedi kedvezmény százalék, természetesen bizonylatot csökkentő egyösszegű kedvezmény is felvihető)
- nagyon részletes partner adatlap lehetősége (az adatvédelmi törvények betartása mellett) - email, web, telefonszámok, levélpostai cím, sima emlékeztető szöveg, figyelmeztetések (pld. tartozásra) stb.
- évváltással az adatállományok évekre elkülöníthetőek, külön menthetőek, eltávolíthatóak (helyhiány miatt vagy ha már meghaladta a törvényesen vizsgálható időszakot)
- összességében úgy van felépítve, hogy egy nem számítástechnikus által is könnyen telepíthető és üzemeltethető legyen újabb vagy folyamatos költségek nélkül (ide nem értve az általános minimális számítógépes ismereteket - mentés, virúsvédelem stb.)
- ingyenes vevőszolgálat 
- segítünk
díjmentesen - interneten - ügyfeleinknek függetlenül attól hogy mikor vásárolták, vagy hogy frissítették e a programot
- nincs mennyiségi korlátozás a bizonylatokra (de alapvetően kisvállalkozásoknak készült így több ezer bizonylatnál erősebb gép kell hozzá)
- nem hálózatra készült (se szerver se internet nem kell hozzá), de van hálózati modul, ekkor azonban a hálózaton való használat lassíthatja a rendszert

 

 

 


 


 

INVO ügyviteli, pénzügyi, raktár- és rendeléskezelő programcsomagunkkal kapcsolatos kérdésekkel írjon az
info@scander.hu e-mail címre,
rendeléshez keresse fel a www.scander.hu/invo oldalt!

Rendeléssel, éves licenceléssel kapcsolatosan hívja a (+36 1) 429-3200,
program használattal kapcsolatosan
(csak technikai segítségnyújtás) a (+36 30) 755-4453
telefonszámot!